• Litenmenhård

The Big Bang Theory

Tyst. Jag måste bara uttrycka min kärlek för den här serien! Amerikanska sitcoms känns så krystade, men den här serien är briljant!Tyst
  • Svar på tråden The Big Bang Theory
  • flygrl

Jag gillar också The Big Bang Theory skarpt. Väldigt rolig och mysig serie!

Fast sen håller jag inte med ang amerikanska sitcoms för jag tycker det finns åtskilliga som är riktigt bra som tex. Frazier, Seinfeld och Vänner.

• Litenmenhård
    Glad. Jag har nog lite mer brittisk humor som "Helt hysterisk", "Monthy Pyton" och liknande. Så jag brukar inte gilla amerikanska sitcoms, men "The Big Bang Theory" älskar jag bara!
  • Litenmenhård
    Tyst. Vem är er favoritkaraktär? Själv har jag svårt att välja. Jag ser alla av de i mig.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-01-17 19:00:25 följande:

. Jag har nog lite mer brittisk humor som "Helt hysterisk", "Monthy Pyton" och liknande. Så jag brukar inte gilla amerikanska sitcoms, men "The Big Bang Theory" älskar jag bara!

Det finns absolut bra brittisk humor med som tex. Helt hysteriskt och Monty Python. Det ena utesluter inte det andra.
    Litenmenhård skrev 2020-01-17 19:23:28 följande:

. Vem är er favoritkaraktär? Själv har jag svårt att välja. Jag ser alla av de i mig.

Alla i gänget är ju roliga med sina olika egenskaper och nojor så jag kan nog inte skilja ut en. Det är komedi som är rolig rakt igenom, från början till slut utan dösträckor.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-17 19:52:44 följande:
    Det finns absolut bra brittisk humor med som tex. Helt hysteriskt och Monty Python. Det ena utesluter inte det andra.
    Litenmenhård skrev 2020-01-17 19:23:28 följande:

. Vem är er favoritkaraktär? Själv har jag svårt att välja. Jag ser alla av de i mig.

Alla i gänget är ju roliga med sina olika egenskaper och nojor så jag kan nog inte skilja ut en. Det är komedi som är rolig rakt igenom, från början till slut utan dösträckor.
    Det är sant! Kvalitén sjunker aldrig utan de håller samma intensitet hela tiden. Måste köpa boxen.Tyst
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-01-17 19:58:13 följande:

Det är sant! Kvalitén sjunker aldrig utan de håller samma intensitet hela tiden. Måste köpa boxen.

Visst är det så. Boxen ska jag med skaffa såsmåningom.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-17 20:08:05 följande:
    Visst är det så. Boxen ska jag med skaffa såsmåningom.
    Det finns några karaktärer som jag har lite svårt med, men man måste älska de ändå.Tyst
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-01-17 20:16:58 följande:

Det finns några karaktärer som jag har lite svårt med, men man måste älska de ändå.

Vilka tänker du på? Kripke?
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-17 21:07:17 följande:
    Vilka tänker du på? Kripke?
    Nej, han älskar jag! Tyst. Jag tänker på Beverly. Haha.
Svar på tråden The Big Bang Theory